Klanarchia

Sesje i informacje

#1 2009-06-23 22:22:43

Slowik

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 159
Punktów :   

II. Profesje

Jak zwykle do wybranej profesji macie cechę. Wybieracie oczywiście jedną. Nie będę opisywał profesji bo nazwy mówią same za siebie. W razie pytań temat "Komentarze" stoi otworem.

Chemik
Cechy:
-Smakuje jak arszenik:
Otrzymujesz modyfikator -30% do wszystkich testów Kondycji na skażenie i radiację.
-Farmaceuta:
Potrafisz wytworzyć leki natychmiastowej pomocy. Poziom Trudności testów to:
Painkiller- Trudny
Medpak- B.Trudny
Deadline- Cholernie Trudny
Musisz dysponować składnikami i laboratorium. Wytworzenie jednej porcji to 4 godziny.

Ganger
Cechy:
-Jeden z nich:
Masz symbol przynależności do jakiegoś gangu. Dodatkowe 100 gambli na wydanie na Znajomości w gangu (o nich później)
-Odważny czy głupi?:
Masz jeden automatyczny sukces we wszystkich testach Zastraszania i Morale.

Gladiator
Cechy:
-Nie do zdarcia:
Nie dotyczy Ciebie reguła podnoszenia zadawanych obrażeń, jeżeli na kostce wypadnie 1 lub 2.
-Łyżeczka:
Każda broń (prócz palnej) jest traktowana w walce jakbyś miał Umiejętność tejże broni na +4.

Handlarz
Cechy:
-Trakt handlowy:
Dodatkowe 150 gambli dlatego, że złaziłeś całe stany i każdemu coś sprzedałeś.
-Szklarz:
Wciskasz ludziom kit, dlatego przy handlowaniu (testy Perswazji i Blefu) twój spryt wzrasta o 2.

Kaznodzieja Nowej Ery
Cechy:
-Spójrz mi w oczy:
Kaznodzieje wyczuwają kłamstwo. Podczas dłuższej rozmowy ksiądz i rozmówca wykonują Trudny test Charakteru. Jeśli klecha zda odkrywa kłamstwo.
-Amen:
Jeżeli na jednej kości wypadnie jeden liczy się ona jako dwa sukcesy. Możesz to zrobić trzy razy na sesję (tydzień). Decydujesz po rzucie. (Informuje przez GG lub PW)

Kowboj
Cechy:
-Rewolwerowiec:
Jeżeli używasz krótkiej broni palnej w kaburze podczas walki traktuje się ją jakbyś już miał ją w ręku.
-Ostatnia kula:
Jeśli w twoim rewolwerze jest ostatnia kula to strzał będzie dla Ciebie o poziom łatwiejszy.

Kurier
Cechy:
-Znajomości:
Dodatkowe 150 gambli na Znajomości. Jakby Ci wóz stanął na środku drogi.
-Skrytka:
W przeciągu kilku minut kurier potrafi znaleźć/stworzyć skrytkę w dowolnym aucie.

Łowca (To poszukiwacz, nie żaden wojownik UWAGA!)
Cechy:
-Fotograficzna pamięć:
Po roku, miesiącu , dwóch latach w grze, jeśli zdasz Trudny test Percepcji MG musi Ci wszystko opisać co się zdarzyło, co jak wygląda itp. I to ze szczegółami!
-Nieugięty:
Kiedy wykonujesz testy które uniemożliwiając Ci dopadnięcie celu zwiększasz swój Charakter i Budowę o 2.

Łowca mutantów
Cechy:
-Bez tajemnic:
Jeśli zdasz Trudny Test sprytu to MG musi zdradzić Ci słabe punkty walczącego z Tobą mutanta.
-Mutant na śniadanie:
Otrzymujesz bonus -20% do wszystkich testów związanych z walką z mutantami.

Mafiozo
Cechy:
-Bezlitosny:
Zaczynasz z jednym punktem sławy (złej), a punkty reputacji kosztują Cię 20 PD i zawsze jest to zła sława. (O tym również później smiley)
-Klasa:
Możesz powtórzy każdy nieudany test Perswazji i Zastraszania.

Medyk
Cechy:
-Reputacja:
Zdajesz trudny test Perswazji, a ludzie wokół Ciebie uwijają się jak mrówki. Zachowują się jak byś był długo oczekiwanym gościem.
-Sanitariusz polowy:
Ignorujesz wszystkie utrudnienia do testów leczenia wynikające z otoczenia np. ciemność, walka wokoło.

Monter
Cechy:
-Zapałka i agrafka:
Zawsze gdy coś montujesz, naprawiasz itp. twój spryt wzrasta o 2.
-Kłopotliwy nadmiar:
Jeżeli wykonasz Trudny test Mechaniki lub Elektroniki na dowolnej maszynie to zostanie Ci w rękach garść części o wartości 20% całego urządzenia, a maszyna będzie dalej działać.

Najemnik
Cechy:
-Reputacja:
Zaczynasz z jednym punktem sławy, a ponadto Punkt Reputacji kosztuje Cię tylko 20 PD. (PD= Punkty Doświadczenia)
-Maszyna do zabijania:
Możesz w dowolnym momencie zwiększyć dowolny Współczynnik o 2. Po godzinie lub dziesięciu testach wykonanych z oparciem o ten współczynnik dostajesz karę +50% do wszystkich testów. Kara zmniejsza się o 10% co godzinę.

Ochroniarz
Cechy:
-Wyciszenie:
Kiedy chronisz swojego klienta nie otrzymujesz utrudnień za półmrok, hałas itp. podczas dowolnych testów Percepcji.
-Zanim on:
Jeśli życie osoby której chronisz jest zagrożone automatycznie pierwszy zaczynasz walkę.

Sędzia
Cechy:
-Mundur i odznaka:
Ludzie odnoszą się do Ciebie z szacunkiem. Podczas testów Perswazji i Zdolności przywódczych otrzymujesz bonus +2 do tych Umiejętności. Niestety mutanci, gangerzy i inne ścierwo mnie Cię lubi.
-Jeden z nas.
Dodatkowe 150 gambli na Znajomości w śród innych policjantów i sędziów.

Spec
Cechy:
-Wykształcenie:
W pakiecie Wiedza ogólna wszystkie Umiejętności masz od razu na 2.
-Skupienie:
Gdy siadasz do zadania opartego na Sprycie ignorujesz wszystkie utrudnienia wynikające z otocznia. Do tego twój Spryt wrasta o +2. W tym samym czasie otrzymujesz utrudnienia +30% do wszystkich innych testów. Kara mija o 10% co kwadrans.

Szaman
Cechy:
-Duchy przemówiły:
Możesz wejść w trans i MG musi Ci zdradzić jakieś szczegóły dotyczące wybranego miejsca lub osoby. Jednak po wyjściu musisz zdać Trudny test Budowy, albo będziesz łaził cały dzień z bolącą głową.
-Totem:
Upodabniasz się do wybranego totemu i dzięki temu twój współczynnik rośnie o 2, a pozostałe spadają o 1. Stan ten kończy się kiedy chcesz lub jak pójdziesz spać. Totemy:
Budowa: Niedźwiedź
Percepcja: Sokół
Spryt: Kojot
Zręczność: Kot
Charakter: Wilk

Szczur (Biedak, żebrak)
Cechy:
-A co mi tam:
Automatycznie zdajesz wszystkie testy Kondycji przeciw truciznom, chorobom i radiacji. Ale widać, że jesteś szur i nic tego nie ukryje. Nawet garnitur.
-Szary:
Jeśli zdasz Trudny test Sprytu możesz poruszać się niezauważalnie po otoczeniu odpowiednim dla Szczura (wysypiska, zakamarki, kanały itp.)

Treser Bestii
Cechy:
-Bestia:
Zaczynasz grę z towarzyszem, któremu możesz wydawać jakieś polecenia. Do tego potrafisz oswajać bestie. Wiesz co je drażni.
-Wilczy kieł:
Walcząc wręcz potrafisz gryźć i drapać jak zwierze. Zadajesz obrażenia o poziom wyższe jeżeli wyrzucisz na kostkah 1, 2 lub jeśli nie używasz pancerza ani broni.

Tropiciel
Cechy:
-Wyczulone zmysły:
Zwiększasz swoją Percepcje o 3 podczas wszystkich testów Wypatrywania i Nasłuchiwania.
-Rozpoznawanie stworzeń:
Masz jeden automatyczny sukces do wszystkich testów Łowiectwa i Tropienia. MG może zdradzić niektóre współczynniki zwierzęcia.

Wojownik autostrady
Cechy:
-Drzwi w drzwi:
Potrafisz używać swojego auta jako broni, dlatego zwiększasz swoją zręczność o 2 podczas walki na autostradzie.
-Osłona samochodu:
Nie otrzymujesz kary za to, że się kryjesz w wnętrzu swojego auta podczas jazdy i walki, uzyskujesz +60% osłony, a Twoi pasażerowie +20%.

Wojownik klanu
Cechy:
-My i oni:
Wiesz sporo o klanach. Masz jeden automatyczny sukces we wszystkich testach Charakteru dotyczących czerwonoskórych i ludzi pustyni.
-To mój dom:
150 gambli na czerwonoskórych Znajomych.


Zabójca
Cechy:
-Koniec zlecenia:
Jeżeli jesteś blisko końca zlecenia dodajesz sobie sukces do wszystkich testów związanych z oddaleniem Cię od końca kontraktu. MG decyduje czy sytuacja jest godna użycia tej Cechy, a zlecenie musi pochodzić od BN.
-Jeden strzał:
Kiedy jesteś ukryty i czekasz na swój cel otrzymujesz +2 do Umiejętności strzelania, rzucania lub walki, a obrażenia tego strzału/ciosu są o poziom wyższe.

Zabójca maszyn
Cechy:
-Słaby punkt:
Każda maszyna go ma. Jeśli zdasz trudny test Percepcji MG musi podać Ci słaby punkt maszyny.
-Empiryk:
Otrzymujesz bonus -30% do wszystkich testów związanych z walką z maszynami.

Złodziej
Cechy:
-Elektronik:
Zawsze kiedy musisz złamać elektroniczny system zabezpieczeń zwiększasz swój Spryt o 4.
-Kot:
Zawsze kiedy coś maskujesz, ukrywasz, skradasz się Twoi przeciwnicy zdają test o poziom trudniejszy

Żołnierz
Cechy:
-Wyszkolenie:
Wszystkie Umiejętności z pakietów Broń strzelecka i Pirotechnika masz od razu na 1.
-Rutyna:
Podczas testowania Morale przed walką Żołnierz automatycznie zdaje test.


By Han27 na podstawie podręcznika do Neuroshimy 1.5

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto-the-setting-dawn.pun.pl www.wrzesien-pazdziernik.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl www.gameovertribe.pun.pl www.euphoria.pun.pl