Klanarchia

Sesje i informacje

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-06-23 22:26:26

Slowik

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 159
Punktów :   

III. Współczynniki

A oto to o czym jest mowa w prawie wszystkich cechach z pochodzenia i profesji. Istnieje pięć Współczynników. Określają one waszą postać.

Budowa
Jak jest postać zbudowana. Jakie ma siły witalne. Jak jest silna. Jak jest wytrzymał i odporny. Te rzeczy określa budowa.

Zręczność
Otwieranie zamków, strzelanie, uskakiwanie przed walącą się ścianą, odrzucenie granatu, kantowanie w kartach, kradzież kieszonkowa. To wszystko kryje się pod tym Współczynnikiem.

Charakter
Jak będziesz musiał komuś wytłumaczyć, że to nie ty ukradłeś ten wóz, albo wycisnąć informacje z jakiegoś frajera lub szef gangu będzie chciał skroić Cię ze sprzętu to właśnie w oparciu o ten Współczynnik będziesz robił testy.

Percepcja
Wszystkie testy nasłuchiwania, wypatrywania itp. Weź mało punktów na Percepcje a wielkie kowadło rozmiażdży Cię nie wiedząc kiedy.

Spryt
Rozbroić tykającą bombę, naprawić wóz, opatrzyć ranę. Żeby przeczyć w Neuroshimie trzeba być łepskim gościem. Pamiętaj o tym.

Pewnie zastanawiacie się teraz jak określić wartość waszych Współczynników. Metoda jest bardzo prosta. Dostajecie 60 punktów i rozdajecie je między tą piątkę. Minimalna wartość współczynnika to 4, a maksymalna to 19. Nie zapomnijcie dodać sobie punkt z pochodzenia!
Przykładowe Współczynnik:
Budowa: 11+1 (z pochodzenia)=12
Zręczność: 16
Charakter:10
Percepcja:8
Spryt:15

By Han27 na podstawie podręcznika do Neuroshimy 1.5

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gameovertribe.pun.pl www.naruto-the-setting-dawn.pun.pl www.euphoria.pun.pl www.shinobipbf.pun.pl www.wrzesien-pazdziernik.pun.pl