Sesje i informacje
Zasady zakupu Umiejętności
Każdy gracz ma do dyspozycji 30 punktów za Specjalizację, na zakup Umiejętności z nią związanych. Dodatkowo, każdy gracz ma 35 punktów na zakup dowolnych innych Umiejętności. Umiejętności pogrupowane są w pakiety.
Zakup pakietu kosztuje 5 punktów. Wtedy gracz otrzymuje wszystkie Umiejętności z pakietu na poziomie 1.
Można kupić pojedyncze Umiejętności. Jedna Umiejętność kosztuje 3 punkty. Zakupiona Umiejętność jest na poziomie 1.
Można dowolną Umiejętność (nie pakiety!) podnieść na wyższy poziom. Podniesieni o 1 kosztuje tyle ile wynosi poziom na który podnosisz np. z poziomu 1 na 2 kosztuje to dwa punkty. Jeśli chcesz podnieść o kilka poziomów płacisz za każdy z osobna np. z poziomu 1 na 3 trzeba najpierw na poziom 2 czyli dwa punkty, a później na poziom 3 czyli trzy punkty. Razem pięć punktów. Umiejętność na początku gry nie może przekroczyć 5. Oczywiście w razie problemów temat Komentarze stoi otworem. Oto Umiejętności pogrupowane w pakiety. Współczynnik od którego się zaczynają oznacza, że w testach będą się opierały o niego.
Budowa
Sprawność
(Specjalizacja Ranger)[i/]
Kondycja
Pływanie
Wspinaczka
Jeździectwo
[i](Specjalizacja Ranger)[i/]
Jazda konna
Powożenie
Ujeżdżanie
Zręczność
Walka w ręcz
[i](Specjalizacja Wojownik)[i/]
Bijatyka
Broń ręczna
rzucanie
Prowadzenie pojazdów
[i](Specjalizacja technik)[i/]
Samochód
Motocykl
Ciężarówka
Zdolności manualne
[i](Specjalizacja Cwaniak)[i/]
Kradzież kieszonkowa
Otwieranie zamków
Zwinne dłonie
Broń strzelecka
[i](Specjalizacja Wojownik)[i/]
Pistolety
Karabiny
Broń maszynowa
Broń dystansowa
[i](Specjalizacja Ranger lub Wojownik)[i/]
łuk
Kusza
Proca
Charakter
Negocjacje
[i](Specjalizacja Cwaniak)
Zastraszanie
Perswazja
Zdolności manualne
Empatia
[i](Specjalizacja Cwaniak)[i/]
Postrzeganie emocji
Blef
Opieka nad zwierzętami
Siła woli
[i](Specjalizacja Wojownik)[i/]
Odporność na ból
Niezłomność
Morale
Spryt
Medycyna
[i](Specjalizacja Ranger lub Technik)[i/]
Pierwsza pomoc
Leczenie ran
Leczenie chorób
Technika
(Specjalizacja Technik)[i/]
Mechanika
Elektronika
Komputery
Wiedza ogólna
[i](Specjalizacja Technik- wybierz trzy z poniższych)[i/]
Historia, Geografia, Biologia, Literatura, Języki, Fizyka, Matematyka, Chemia, Chirurgia
Sprzęt
(Specjalizacja Technik)[i/]
Maszyny ciężkie
Wozy bojowe
Kutry
Pirotechnika
[i](Specjalizacja Wojownik i Technik)[i/]
Rusznikarstwo
Wyrzutnie
Materiały wybuchowe
Percepcja
Orientacja w terenie
[i](Specjalizacja Ranger)[i/]
Wyczucie kierunku
Przygotowanie pułapki
Tropienie
Spostrzegawczość
[i](Specjalizacja Ranger)[i/]
Nasłuchiwanie
Wypatrywanie
Czujność
Kamuflaż
[i](Specjalizacja Ranger oraz Cwaniak)[i/]
Skradanie się
Ukrywanie się
Maskowanie
Przetrwanie
[i](Specjalizacja Ranger)[i/]
Łowiectwo
Znajomość terenu
Zdobywanie wody
[i]By Han27 na podstawie podręcznika do Neuroshimy 1.5
Offline