Sesje i informacje
A oto to o czym jest mowa w prawie wszystkich cechach z pochodzenia i profesji. Istnieje pięć Współczynników. Określają one waszą postać.
Budowa
Jak jest postać zbudowana. Jakie ma siły witalne. Jak jest silna. Jak jest wytrzymał i odporny. Te rzeczy określa budowa.
Zręczność
Otwieranie zamków, strzelanie, uskakiwanie przed walącą się ścianą, odrzucenie granatu, kantowanie w kartach, kradzież kieszonkowa. To wszystko kryje się pod tym Współczynnikiem.
Charakter
Jak będziesz musiał komuś wytłumaczyć, że to nie ty ukradłeś ten wóz, albo wycisnąć informacje z jakiegoś frajera lub szef gangu będzie chciał skroić Cię ze sprzętu to właśnie w oparciu o ten Współczynnik będziesz robił testy.
Percepcja
Wszystkie testy nasłuchiwania, wypatrywania itp. Weź mało punktów na Percepcje a wielkie kowadło rozmiażdży Cię nie wiedząc kiedy.
Spryt
Rozbroić tykającą bombę, naprawić wóz, opatrzyć ranę. Żeby przeczyć w Neuroshimie trzeba być łepskim gościem. Pamiętaj o tym.
Pewnie zastanawiacie się teraz jak określić wartość waszych Współczynników. Metoda jest bardzo prosta. Dostajecie 60 punktów i rozdajecie je między tą piątkę. Minimalna wartość współczynnika to 4, a maksymalna to 19. Nie zapomnijcie dodać sobie punkt z pochodzenia!
Przykładowe Współczynnik:
Budowa: 11+1 (z pochodzenia)=12
Zręczność: 16
Charakter:10
Percepcja:8
Spryt:15
By Han27 na podstawie podręcznika do Neuroshimy 1.5
Offline